COMUNICAT DE PRESĂ Consiliul Județean Ilfov, prin Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov va efectua tratamentele avio pentru combaterea larvelor insectelor de disconfort adulţi pe întreg arealul judeţului Ilfov. Se va acționa pe marginile cursurilor de ape, gropi de gunoi, aliniamente DJ şi alte focare. Tratamentele vor fi efectuate în perioada 17.08-26.08.2018, dimineaţa, după ora 06 :00.Se va folosi produsul VECTOBAC WG, insecticid biologic din categoria  biocide tip 18, pe bază de Bacillus Thuringiensis, în doză [...]
COMUNICAT DE PRESĂ Consiliul Județean Ilfov, prin Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov continuă combaterea insectelor de disconfort (țânțari adulți) pe întreg arealul județului Ilfov, respectiv pe 14.700 de hectare. Vă reamintim calendarul dezinsecțiilor efectuate deja în județul Ilfov în anul 2018, precum și cel care urmează: -       4.05 – 14.05 - contra țânțarilor (tratament efectuat avio) -       14.05 – 22.05 - contra țânțarilor [...]
Comunicat de presă Consiliul Județean Ilfov, prin Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov acționează pentru combaterea insectelor de disconfort (țănțari adulți) pe întreg arealul județului Ilfov, respectiv pe 14.700 de hectare Astfel între 13 august – 22 august, începând cu ora 22:00, se va efectua tratamentul terestru în interiorul localităților (spaţii verzi de utilitate publică, aliniamente, DJ, gropi gunoi şi alte focare). Se va folosi insecticidul SOLFAC EW 50 pe baza de Cyfluthrin 5% w/w, în doză de [...]
COMUNICAT DE PRESĂ Consiliul Judetean Ilfov, prin Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu Ilfov va efectua tratamentele pentru Hyphantria Cunea (omida păroasă a dudului) generaţia a II-a. -      Se va acționa terestru, în interiorul localităților, spaţii verzi de utilitate publică, aliniamente stradale, drumuri judeţene.Tratamentele vor fi efectuate în perioada 08.08-14.08.2018, dimineaţa, după ora 04:00. -      Se va folosi insecticidul DIMILIN 25 WP , în doză de 0,1 kg [...]
Comunicat de presă S-a dat startul lucrărilor la DJ 401A între Domnești, Clinceni, Bragadiru, Măgurele, Jilava, Vidra Prin reabilitarea şi modernizarea drumului judeţean DJ 401A va creşte gradul de siguranţă privind circulaţia rutieră, atât în localităţi cât şi în afara localităţilor, timpul de parcurgere al acestui tronson de drum va fi mai scurt, volumul de praf din aer va scădea considerabil, poluarea fonică se va reduce de asemenea, toate acestea contribuind la îmbunătăţirea mediului înconjurător. Odată realizate [...]
RESPIRĂM, CE PROTEJĂM?! Comunicat de presă La data de 24 iulie 2018 a avut loc dezbaterea publică a Planului de menținere a calității aerului pentru Județul Ilfov, organizată de Consiliul Județean, conform Legii 104/2011 privind calitatea aerului înconjurător și HG 257/2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de acțiune pe termen scurt și a planurilor de menținere a calității aerului. La eveniment, alături de autoritățile din Ilfov au participat reprezentanți ai societății civile, ONG-uri dedicate [...]
Image not available

Manastirea Pasărea

Palatul Mogoșoaia

Image not available

Sediul Consiliului Judeţean Ilfov

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

Consiliul Județean Ilfov, în parteneriat cu Consiliul Județean Călărași, Centrul de Resurse pentru Cetățenie Activă, Asociația „Laboratorul de solidaritate” și Asociația „Viitorul lor depinde de tine” au organizat, la finalul săptămânii trecute o masă rotundă cu tema „Impactul locurilor de muncă generate de economia socială”.

Evenimentul a supus dezbaterii subiecte de interes, pe agenda evenimentului regăsindu-se următoarele subiecte:

  • Evoluția structurilor economiei sociale – număr de organizații, domenii de activitate, număr de angajați. Oportunități și provocări.
  • Impactul crizei economice asupra migrației forței de muncă din România.
  • Economia socială - factor determinant pentru forța de muncă.Recomandări și bune practici.
  • Poate asigura dezvoltarea comunitară prin structurile de economie socială sustenabilitatea, durabilitatea dezvoltării comunităților?                                    

Masa rotundă s-a bucurat de participarea unui număr de 36 persoane - specialişti și experţi în economia socială, reprezentanții organizaţiilor neguvernamentale, care activează în domeniile economiei sociale, al ocupării şi incluziunii sociale, reprezentanți ai autorităților publice și bebneficiari.

În cadrul discuțiilor, participanții la eveniment au identificat problemele care se regăsesc la nivelul regiunii, și anume o rată redusă de ocupare în mediul rural și lipsa calificărilor solicitate pe piața muncii, dar și grupe mari de populație aflate în sistemul de Venit Minim Garantat sau fără resurse de existență. Una dintre concluziile dezbaterilor a constat că, economia socială poate deveni un motor al dezvoltării rurale, iar locuitorii din mediul rural vor ieși de sub spectrul practicării agriculturii de subzistență. La eveniment au fost prezenți și cei trei manageri ai structurilor de economie sociale care sunt dezvoltate în județul Călărași. Aceștia au răspuns întrebărilor din public cu privire la dezvoltarea structurilor de economie socială.

Proiectul SOCEC.NET – rețeaua economiei sociale”, este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 și implementat în perioada septembrie 2014 – august 2015 în regiunile București-Ilfov și Sud-Muntenia. Masa rotundă „Impactul locurilor de muncă generate de economia socială” face parte dintr-o campanie mai amplă de promovare a economiei sociale, care este derulată în cadrul proiectului, la nivelul celor două regiuni de implementare.

Mai multe informații despre acest eveniment sau despre activitățile derulate în cadrul acestui proiect veți putea găsi accesând site-ul proiectului - www.socec.ro. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la adresa de mail: socec@crca.ro.