Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ”Oameni buni, primarii trebuie să știe de persoanele izolate din Ilfov, ca să le poată ajuta. Cu mâncare și alte bunuri de strictă necesitate. Am explicat la Digi 24 care este procedura. Noi, la CJ Ilfov, suntem gata să alocăm fonduri și să ajutăm primăriile. Mă interesază și bunăstarea personalului medical. CJ Ilfov are în coordonare trei spitale cu 1100 de medici, asistente și personal auxiliar. Am deblocat banii ca să cumpărăm pentru Spitalul din Buftea și cel Județean aparate de ventilație în plus. La [...]
Consiliul Județean Ilfov va cumpăra echipamente de protecție necesare medicilor de familie, în contextul pandemiei de coronavirus. Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ”Am primit azi necesarul de materiale de protecție exact al medicilor de familie, oamenii care sunt în prima linie și care au grijă de noi, de părinții noștri, de copiii noștri. Oamenii la care dăm primul telefon când nu ne e bine, oamenii pe care îi vedem înainte să mergem la camera de gardă. Oamenii aceștia trebuie să-și schimbe masca la cel mult două ore, să-și [...]
Postarea domnului Președinte CJ Ilfov pe facebook: "M-am uitat la televizor și m-am îngrozit. Oameni în valuri în locurile de agrement din Ilfov. Asta este INCONŞTIENȚĂ din partea lor! Dar și noi, ca autorități, avem obligația să luăm măsuri și să-i oprim. Așa că rog toți primarii să închidă toate locurile de agrement din județ. Toate! Luni vă trimit și adresă oficială în acest sens! Știți cât e de important." #statiacasa Sursa: https://www.facebook.com/137220323046736/posts/2449878901780855/
București, 11 martie 2020 Anunț ședință CJ Ilfov - mâine, ora 14.00 Ședința ordinară a Consiliului Județean Ilfov va avea loc în data de 19 martie  2020, de la ora 14.00. Pentru a limita riscul infectării și a răspândirii COVID-19, ședința va avea loc în aer liber, în curtea vechiului sediu din strada Gheorghe Manu, nr 18.  Tot ca măsură de prevenție, accesul presei și al invitaților este restricționat. Ședința va fi transmisă live, pe pagina de Facebook a Consiliului Județean Ilfov. Ordinea de zi poate fi consultată mai [...]
București, 11 martie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ MĂSURI DE PREVENȚIE ÎN CONTEXTUL ALERTEI DE CORONAVIRUS, LA NIVELUL CJ ILFOV Pe fondul creșterii riscului de infectare cu coronavirus, pentru a asigura serviciile pe care CJ Ilfov le oferă cetățenilor, petru a proteja publicul, dar și angajații instituției noastre și în urma recomandărilor MAI, conducerea CJ Ilfov – președintele CJ Ilfov, vicepreședinții CJ Ilfov, secretarul județului și directorii direcțiilor de specialitate au stabilit următoarele măsuri: 1. Se restricționează toate serviciile de [...]
Caravana ”Scapi de cancerul de col/sân cu un simplu control”  De ziua femeii, pentru că sănătatea e cea mai importantă, Consiliul Județean Ilfov și Spitalul de Obstetrică Ginecologie Buftea au lansat Caravana ”Scapi de cancerul de col/sân cu un simplu control”. La eveniment au participat: Florentina Rudeanu- managerul Spitalului de Ginecologie Ala Danilceac - medicul ginecolog, Maria Săvulea - medic radiologie și imagistică, Ionela Năstase- ambasadorul campaniei de prevenție și Marian Petrache - președintele Consiliului Județean [...]
Image not available

Palatul Brâncovenesc de la Mogoșoaia

Palatul Mogoșoaia

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

Partenerii proiectului “Întreprinderi sociale responsabile” – Consiliul Județean Ilfov, Centrul de Resurse pentru Cetățenie Activă și Fundația Creștină Rhema, și-au intensificat eforturile de promovare și dezvoltare a sectorului economiei sociale. În acest sens, partenerii menționați anterior au organizat o masă rotundă, cea de-a V-a din cadrul proiectului, pe parcursul căreia au fost supuse dezbaterii aspecte ale implementării proiectelor de economie socială finanțate prin POSDRU. Evenimentul a avut loc în data de 22 octombrie, 2015, începând cu ora 11:00, la Institutul pentru Fericire din București.

Întâlnirea a avut ca scop identificarea aspectelor nevralgice ale implementării unor proiecte de economie socială și dificultățile cu care se confruntă toți actorii implicați în astfel de demersuri, fie ei beneficiari, parteneri sau persoanele defavorizate pe piața muncii, în calitate de - beneficiari ai proiectelor. Așadar, la eveniment au participat actori relevanți din domeniul incluziunii și economiei sociale, dar și persoane din grupul țintă al proiectului, răspunzând cu entuziasm apelului lansat.

În urma discuțiilor a fost evidențiat faptul că, multe dintre entitățile care au aplicat pentru a obține finanțare în cadrul Axei prioritare: 6. “Promovarea incluziunii sociale, domeniul major de intervenţie: 6.1. „Dezvoltarea economiei sociale” nu sunt familiarizate cu caracteristicile unei structuri de economie socială. Totodată, s-a constatat faptul că principalele greșeli apar chiar în faza de depunere a proiectelor, multe dintre acestea fiind respinse încă din faza de evaluare din cauza neîndeplinirii condițiilor administrative și de eligibilitate.

În final, a fost subliniată importanța rezolvării problemelor apărute în implementarea unor astfel de proiecte, pentru a înlesni procesul prin care economia socială contribuie la remedierea problemelor ce țin de șomaj, insecuritatea locului de muncă și incapacitatea persoanelor care se află în risc de excluziune socială de a se integra pe piața muncii.

Masa rotundă “P.O.S.D.R.U. și economia socială – aspecte ale implementării proiectelor” face parte dintr-un plan de acțiune mai amplu prin care se dorește promovarea economiei sociale ca un instrument flexibil și eficient de integrare pe piața muncii a persoanelor defavorizate, dar și ca un sector economic care propune soluții inovative și contribuie la dezvoltarea sănătoasă a economiei comunităților sărace.

Campania de promovare a economiei sociale este una din componentele proiectului „Intreprinderi sociale responsabile”, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.