3 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Fond special pentru criza coronavirusului În ședința de Consiliu Județean de azi s-a stabilit o realocare a fondurilor bugetare ale CJ Ilfov. Astfel 12,5 milioane de lei vor fi alocate pentru instituțiile din subordinea Consiliului – Spitalul Județean Clinic de Urgență, Spitalul de Obstetrică-Ginecologie Buftea și Spitalul de Psihiatrie ”Eftimie Diamandescu” (Bălăceanca), Direcția Protecția Copilului,  dar și partenerului nostru, Ambulanța București-Ilfov, pentru achiziția materialelor sanitare de protecție [...]
2 aprilie 2020 ANUNȚ DE PRESĂ Ședința extraordinară a Consiliului Județean Ilfov va avea loc mâine, 3 aprilie, de la ora 11.00. Ședința se va ține online - fiecare consilier județean a primit un user si o parolă pe care le va folosi să se logheze pe platforma de videoconferință. Ordinea de zi poate fi consultată aici: http://www.cjilfov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=183&lang=ro
2 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Ambulanța București-Ilfov a primit 10.000 de măști de protecție de la Consiliul Județean Consiliul Județean Ilfov susține eforturile medicilor și ale ambulanțierilor aflați în linia întâi în lupta cu pandemia de coronavirus. Președintele CJ Ilfov ține permanent legătura cu directorii spitalelor din subordine, cu medicii de familie și cu directorul ambulanței și este la curent cu lipsa materialelor sanitare. Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ”Consiliul Județean oferă Ambulanței București-Ilfov [...]
2 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Consiliul Județean dă 10.000 măști de protecție Ambulanței București- Ilfov Directorul Ambulanței București-Ilfov, Alis Grasu, va prelua măștile de protecție, de la președintele CJ Ilfov, Marian Petrache, la ora 12.00.  Declarațiile vor fi transmise live, pe Facebook.
30 martie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Medicii de familie din Ilfov au primit echipamente de protecție Cei 164 de medici de familie și 180 de asistente din Ilfov sunt de azi mai protejați în lupta împotriva pandemiei de coronavirus. Consiliul Județean Ilfov a trimis în cele 152 de cabinete de medicină de familie din județul materiale de protecție astfel: -1376 echipamente de combinezoane -338 viziere -152 litri dezinfectant virucid pentru instrumentar -163 litri dezinfectant antibacterian tegumente, în prima tranșă Zilele viitoare medicii de familie [...]
29 martie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ CJ Ilfov trimite echipamente de protecție medicilor de familie Medicii și asistentele din cele 152 de cabinete de medicină de familie din județul Ilfov vor primi mâine combinezoane, dezinfectanți și viziere, urmând ca mânușile și măștile de protecție să ajungă la ei peste câteva zile. Mașinile cu echipamente de protecție vor pleca mâine, la ora 12.00 de la sediul Consiliului Județean și vor opri la fiecare din cele 152 de cabinete ale medicilor de familie din Ilfov. Momentul va fi transmis live, pe [...]
Image not available

Palatul Brâncovenesc de la Mogoșoaia

Palatul Mogoșoaia

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR AL JUDEŢULUI ILFOV

Date de contact:

Adresa: str. Sos. Fabrica de Glucoză nr. 7, sector 2, Bucureşti

Director executiv: MANTU MIHAELA

PROGRAM DE LUCRU :

    LUNI                    8.30 – 16.30

    MARTI                  8.30 – 16.30

    MIERCURI             8.30 – 16.30        

    JOI                      8.30 – 16.30

    VINERI                 8.30 – 16.30

Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Ilfov, în subordinea Consiliului Judeţean Ilfov este o instituţie publică de interes judeţean, cu personalitate juridică, constituită în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă informatizată a persoanelor modificată şi completată.

 Scopul acestui serviciu este acela de a exercita competenţele ce îi sunt date prin lege pentru punerea în aplicare a actelor normative care reglementează activitatea de evidenţă informatizată a persoanei, precum şi de eliberare a documentelor, în sistem ghişeu unic. Activitatea se desfăşoară în interesul persoanei si al comunitatii, in sprijinul institutiilor statului, exclusiv pe baza si in executarea legii.

- Are in componenta servicii si birouri de evidenta a persoanelor, de stare civila, informatic, juridic, financiar-contabilitate, resurse umane,.

- coordoneaza si controleaza metodologic activitatea serviciilor publice comunitare de evidenta a persoanei din localitatile judetului Ilfov

Activitatea serviciului este coordonata de secretarul judetului Ilfov

Serviciul este condus de un director executiv numit sau eliberat din functie prin hotarare a Consiliului judetean, in conditiile legii, cu avizul Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor.

Directorul executiv are obligatia de a lua masuri pentru imbunatatirea activitatilor ce intra in sfera de competenta si de a emite dispozitii pe toate liniile de munca. Directorul raspunde, potrivit legii, in fata secretarului judetului pentru neajunsurile constatate in activitatea serviciului.

 In indeplinirea prerogativelor cu care este investit serviciul , coopereaza cu celelalte structuri ale Consiliului judetean, ale Ministerului Administratiei si Internelor si dezvolta relatii de colaborare cu autoritatile publice, societati, organizatii, agenti economici, precum si cu persoane fizice, pe probleme de interes comun, potrivit prevederilor actelor normative in vigoare.

DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV

Date de contact:

 

Adresa:

ORAŞ Voluntari ŞOS Afumaţi nr. 94-98 Judeţul Ilfov

Telefon:

0213695890

Fax:

0213695888

Email:

Web:

Director executiv:

BOGDAN IULIAN PÎNTEA

Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Ilfov este institutia publica cu personalitate juridica, infiintata in subordinea Consiliului Judetean Ilfov , care asigura la nivel judetean, aplicarea politicilor si strategiilor de asistenta sociala in domeniul protectiei copilului, familiei, persoanelor singure, persoanelor varstnice, persoanelor cu handicap, precum si a oricaror persoane aflate in nevoie.

 In vederea realizarii atributiilor prevazute de lege Directia generala indeplineste urmatoarele functii:

    a) de strategie, prin care asigura elaborarea strategiei de asistenta sociala, a planului de asistenta sociala pentru prevenirea si combaterea marginalizarii sociale, precum si a programelor de actiune antisaracie, pe care le supune spre aprobare consiliului judetean;

    b) de coordonare a activitatilor de asistenta sociala si protectie a copilului la nivelul judetului;

    c) de administrare a fondurilor pe care le are la dispozitie;

    d) de colaborare cu serviciile publice deconcentrate ale ministerelor si institutiilor care au responsabilitati in domeniul asistentei sociale, cu serviciile publice locale de asistenta sociala, precum si cu reprezentantii societatii civile care desfasoara activitati in domeniu;

    e) de executie, prin asigurarea mijloacelor umane, materiale si financiare necesare pentru implementarea strategiilor cu privire la actiunile antisaracie, prevenirea si combaterea marginalizarii sociale, precum si pentru solutionarea urgentelor sociale individuale si colective la nivelul judetului;

Cheltuielile necesare pentru sustinerea activitatilor desfasurate de Directia generala se finanteaza din urmatoarele surse:

  1. bugetul judetului Ilfov ;
  2. bugetul de stat;
  3. donatii, sponsorizari si alte forme private de contributii banesti sau in natura, permise de lege;
  4. programe de interes national, din fonduri alocate de la bugetul de stat cu aceasta destinatie, din fonduri externe rambursabile si nerambursabile, precum si din alte surse, in conditiile legii.

Conducerea Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului

Conducerea Directiei generale se asigura de directorul executiv si de colegiul director.

Directorul executiv al Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului este ajutat de directori executivi adjuncti, care coordoneaza:

- Directia de asistenta sociala;                                    

- Directia de protectia drepturilor copilului;

- Directia economica.

Colegiul director al Directiei generale este compus din directorul executiv, directorii executivi adjuncti, personalul de conducere din cadrul Directiei generale (sefii serviciilor din cadrul aparatului propriu de specialitate si sefii institutiilor de ocrotire / serviciilor alternative din subordinea Directiei generale), precum si 3 consilieri judeteni, avand cu precadere studii socioumane, propusi de presedintele consiliului judetean.

Presedintele colegiului director este secretarul general al judetului.

In situatia in care presedintele colegiului director nu isi poate exercita atributiile, acestea sunt exercitate de catre directorul executiv al Directiei generale.

Colegiul director se intruneste in sedinta ordinara trimestrial, la convocarea directorului executiv, precum si in sedinta extraordinara, ori de cate ori este necesar, la cererea directorului executiv, a presedintelui colegiului director sau a unuia dintre directorii executivi adjuncti.

La sedintele colegiului director pot participa, fara drept de vot, presedintele consiliului judetean, membrii comisiei pentru protectia copilului si alti consilieri judeteni, membrii comisiei de expertiza medicala a persoanelor adulte cu handicap, precum si alte persoane invitate de membrii colegiului director.

 

SERVICIUL JUDEŢEAN DE DEZINSECŢIE ŞI ECOLOGIZARE MEDIU ILFOV

Date de contact:

Adresa:

Comuna Mogoşoaia, judeţul Ilfov

Telefon:

0213514034

Fax:

0213514034

Director:

NEAGA VICTORIA

a fost infiintat prin Hotararea Consiliului Judetean Ilfov nr. 19/2007 in conformitate cu:

LEGEA nr. 37/2006 privind reorganizarea activităţii de protecţie a plantelor şi carantină fitosanitară.

SERVICIUL PUBLIC DE PAZĂ OBIECTIVE DE INTERES JUDEŢEAN ILFOV

Date de contact:

 

Adresa:

ORAŞ Voluntari ŞOS Afumaţi nr. 94-98 Judeţul Ilfov

Telefon:

Fax:

Email:

Web:

- a fost infiintat prin Hotararea Consiliului Judetean Ilfov nr. 45/2005 in conformitate cu LEGEA nr. 371/2004

- Funcţionează pe principiul autofinanţării şi este încadrat cu personal contractual

Centrul pentru protectia victimilor tarficului de persoane

Date de contact:

Adresa:

ORAŞ BUCUREŞTI SECTOR 1

Telefon:

Fax:

Email:

Web:

DIRECTOR

- a fost infiintat prin Hotararea Consiliului Judetean Ilfov nr. 

CENTRUL JUDEŢEAN PENTRU CONSERVAREA ŞI PROMOVAREA CULTURII TRADIŢIONALE ILFOV

Date de contact:

 

Adresa:

ORAŞ Otopeni, Calea Bucureștilor, nr. 222C, Judeţul Ilfov

Telefon:

Fax:

Email:

Web:

Director:

Strategia "Orizont 2020"

Calendar evenimente

Aprilie 2020
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Newsletter

Angajatul lunii

Consiliul Judetean Ilfov

Vizitatori

Vizite totale 159987