30 martie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Medicii de familie din Ilfov au primit echipamente de protecție Cei 164 de medici de familie și 180 de asistente din Ilfov sunt de azi mai protejați în lupta împotriva pandemiei de coronavirus. Consiliul Județean Ilfov a trimis în cele 152 de cabinete de medicină de familie din județul materiale de protecție astfel: -1376 echipamente de combinezoane -338 viziere -152 litri dezinfectant virucid pentru instrumentar -163 litri dezinfectant antibacterian tegumente, în prima tranșă Zilele viitoare medicii de familie [...]
29 martie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ CJ Ilfov trimite echipamente de protecție medicilor de familie Medicii și asistentele din cele 152 de cabinete de medicină de familie din județul Ilfov vor primi mâine combinezoane, dezinfectanți și viziere, urmând ca mânușile și măștile de protecție să ajungă la ei peste câteva zile. Mașinile cu echipamente de protecție vor pleca mâine, la ora 12.00 de la sediul Consiliului Județean și vor opri la fiecare din cele 152 de cabinete ale medicilor de familie din Ilfov. Momentul va fi transmis live, pe [...]
Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ”Oameni buni, primarii trebuie să știe de persoanele izolate din Ilfov, ca să le poată ajuta. Cu mâncare și alte bunuri de strictă necesitate. Am explicat la Digi 24 care este procedura. Noi, la CJ Ilfov, suntem gata să alocăm fonduri și să ajutăm primăriile. Mă interesază și bunăstarea personalului medical. CJ Ilfov are în coordonare trei spitale cu 1100 de medici, asistente și personal auxiliar. Am deblocat banii ca să cumpărăm pentru Spitalul din Buftea și cel Județean aparate de ventilație în plus. La [...]
Consiliul Județean Ilfov va cumpăra echipamente de protecție necesare medicilor de familie, în contextul pandemiei de coronavirus. Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ”Am primit azi necesarul de materiale de protecție exact al medicilor de familie, oamenii care sunt în prima linie și care au grijă de noi, de părinții noștri, de copiii noștri. Oamenii la care dăm primul telefon când nu ne e bine, oamenii pe care îi vedem înainte să mergem la camera de gardă. Oamenii aceștia trebuie să-și schimbe masca la cel mult două ore, să-și [...]
Postarea domnului Președinte CJ Ilfov pe facebook: "M-am uitat la televizor și m-am îngrozit. Oameni în valuri în locurile de agrement din Ilfov. Asta este INCONŞTIENȚĂ din partea lor! Dar și noi, ca autorități, avem obligația să luăm măsuri și să-i oprim. Așa că rog toți primarii să închidă toate locurile de agrement din județ. Toate! Luni vă trimit și adresă oficială în acest sens! Știți cât e de important." #statiacasa Sursa: https://www.facebook.com/137220323046736/posts/2449878901780855/
București, 11 martie 2020 Anunț ședință CJ Ilfov - mâine, ora 14.00 Ședința ordinară a Consiliului Județean Ilfov va avea loc în data de 19 martie  2020, de la ora 14.00. Pentru a limita riscul infectării și a răspândirii COVID-19, ședința va avea loc în aer liber, în curtea vechiului sediu din strada Gheorghe Manu, nr 18.  Tot ca măsură de prevenție, accesul presei și al invitaților este restricționat. Ședința va fi transmisă live, pe pagina de Facebook a Consiliului Județean Ilfov. Ordinea de zi poate fi consultată mai [...]
Image not available

Palatul Brâncovenesc de la Mogoșoaia

Palatul Mogoșoaia

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

București, 11 martie 2020

COMUNICAT DE PRESĂ

MĂSURI DE PREVENȚIE ÎN CONTEXTUL ALERTEI DE CORONAVIRUS, LA NIVELUL CJ ILFOV

Pe fondul creșterii riscului de infectare cu coronavirus, pentru a asigura serviciile pe care CJ Ilfov le oferă cetățenilor, petru a proteja publicul, dar și angajații instituției noastre și în urma recomandărilor MAI, conducerea CJ Ilfov – președintele CJ Ilfov, vicepreședinții CJ Ilfov, secretarul județului și directorii direcțiilor de specialitate au stabilit următoarele măsuri:

1. Se restricționează toate serviciile de relații cu publicul. Toate documentele necesare desfășurării activității vor fi accesibile ONLINE, pe site www.cjilfov.ro sau vor fi trimise prin poștă ori servicii de curierat. Toate solicitările sunt așteptate pe e-mail, la adresa cjilfov@cjilfov.ro. Încărcarea documentelor sau relații suplimentare se pot obține pe siteul nostru – www.cjilfov.ro, în paginile destinate fiecărei direcții de specialitate. De asemenea orice informații pot fi primite la numerele de telefon – 021/ 212.56.93, 021/ 212.56.94, 021/ 212.56.95

2. Curierii externi au de asemenea accesul restricționat în incinta CJ Ilfov.

3. Asigurarea materialelor igienico-sanitare, dezinfectarea spațiilor comune de cel puțin trei ori pe zi și asigurarea că fiecare persoană care intră în instituție respectă normele de igienă și protecție stabilite.

4. Angajații vor lucra prin rotație, conform schemelor întocmite de șefii ierarhici și vor veni la serviciu la intervale diferite.

5. Fiecare angajat va completa un chestionar tipizat referitor la trasabilitatea COVID-19.

6. Serviciile din subordinea CJ Ilfov vor lua măsuri similare petru prevenția infecțiilor cu COVID-19, atât pentru personalul propriu, cât și pentru cetățenii interesați.

Măsurile se aplică de mâine, 12 martie, până la data de 24 martie, cu posibilitatea de prelungire. Mulțumim atât angajaților, cât și dumneavoastră, publicul, pentru înțelegere. În această perioadă trebuie să fim cu toții conștienți că ține doar de noi să limităm răspândirea coronavirusului, prin acțiuni responsabile și grijă față de rude, prieteni sau colegi.

Intrucât contactul cu publicul a fost restricționat, vă rugăm să  ne contactați pe adresa de e-mail a Consiliului Județean Ilfov: cjilfov@cjilfov.ro

DIRECȚIA INVESTIȚII

Începând cu 12.03.2020 orice document care necesită analiză din partea Direcției Investiții (Sesizări, petiții, situații de lucrări, facturi, corespondență, etc.) se va transmite online după cum urmează:

1.Serviciul Administrare Drumuri Județene: drumuri@cjilfov.ro

2.Serviciul Lucrări Publice: serv_investitii@cjilfov.ro

3.Serviciul Achiziții Publice: serv_investitii@cjilfov.ro

4.Biroul Patrimoniu: serv_investitii@cjilfov.ro

5.Biroul Monitorizare Contracte Asociere: contracteasociere@yahoo.com

Totodată Direcția Investiții va transmite răspunsurile tot on-line în termen legal

1. Documentele necesare pentru obținerea acordului de utilizare a zonei drumului județean sunt prezentate în documentul anexat.

2. Toate documentele se vor depune online (scanate) la adresa de e-mail: acord.drumuri@cjilfov.ro

3. După transmiterea documentației, aceasta va intra în analiză și se pot solicita online clarificări.

4. În momentul eliberării acordului se va înștiința beneficiarul în vederea achitării tarifului de emitere. Tariful pentru emiterea acordului de drumuri este de 103,4 lei pentru persoane fizice și 112,1 lei pentru persoane juridice și se va achita în contul RO48TREZ42121160250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov, Beneficiar: JUDEȚUL ILFOV – CIF 4192545

5. După achitarea acestuia, se va transmite ordinul de plată pentru verificare, iar în momentul încasării tarifului se va elibera acordul în format electronic.

Documente anexate

Acte necesare pentru acord 

Cerere emitere acord 

_______________________________________________________

DIRECȚIA URBANISM și AMENAJAREA TERITORIULUI

Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU) își suspendă activitatea până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea prelungirii acestei suspendări în funcție de evoluția situației epidemiologice.

În consecință, în acestă perioadă nu vor fi înregistrate cereri pentru avizarea documentațiilor de urbanism și amenajarea teritoriului.

Cereri pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), Autorizațiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD, precum și alte solicitări se vor înregistra doar în format electronic la adresa de mail: urbanism@cjilfov.ro. Numarul de înregistrare și cuantumul taxelor aferente solicitărilor înregistrate electronic vor fi comunicate ulterior prin poșta electronică.

Documente anexate

Formularele se pot descărca accesând linkul următor: documente anexate

_____________________________________________________

DIRECȚIA ECONOMICĂ 

Pentru comunicarea cu Direcția Economică se va folosi adresa de e-mail directia.economica@cjilfov.ro

Plata taxelor se va efectua prin virament bancar în următoarele conturi deschise la Trezoreria operativă Ilfov, beneficiar: Județul Ilfov, C.U.I: 4192545.

RO52TREZ42121160203XXXXX - Taxe si tarife pentru eliberarea de licente si autorizatii de functionare (Direcția Urbanism)

RO48TREZ42121160250XXXXX - Alte taxe pe utilizarea bunurilor, autorizarea utilizarii bunurilor sau pe desfasurare de activitati (Direcția Investiții)

RO70TREZ42121A300530XXXX - Alte venituri din concesiuni si inchirieri de catre institutiile publice

RO93TREZ42121300250XXXXX - Alte venituri din proprietate(taxă privind soluționarea dosarelor de schimbare a numelui pe cale administrativă în regim de urgență)

RO58TREZ4215006XXX000266 - Disponibil pentru sume de mandat și sume in depozit(garanții de participare la licitații)

RO62TREZ24A510103200103X - Autorități publice și acțiuni externe- Încălzit, iluminat și forță motrică

RO78TREZ24A510103200104X - Autorități publice și acțiuni externe- Apă, canal și salubritate

RO78TREZ24A510103850101X - Autorități publice și acțiuni externe- Autorități executive- Plăți efetuate în anii precedenți și recuperate în anul curent în secțiunea de funcționare a bugetului local