CONSILIUL JUDEŢEAN ILFOV, Cod Fiscal 4192545, organizează în data de 24.08.2017ora 10.00 la sediul instituţiei din Bucureşti, str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, concurs pentru ocuparea unor funcţii contractuale vacante – Află mai multe…

Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul de recrutare organizat in data de 24.08.2017, pentru functiile contractuale vacante din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Ilfov

Rezultat proba scrisă / practică la concursul din data de 24.08.2017ora 10.00 la sediul instituţiei din Bucureşti, str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, concurs pentru ocuparea unor funcţii contractuale vacante

Rezultatul interviului din data de 29.08.2017, al examenului de recrutare din data de 24.08.2017 la sediul instituţiei din Bucureşti, str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, concurs pentru ocuparea unor funcţii contractuale vacante

Rezultatul final din data de 31.08.2017, al examenului de recrutare din data de 24.08.2017 la sediul instituţiei din Bucureşti, str. Gheorghe Manu, nr. 18, sector 1, concurs pentru ocuparea unor funcţii contractuale vacante

CONSILIUL JUDEŢEAN ILFOV organizează în data de 01.02.2017, ora 10.00 la sediul instituţiei din Bucureşti, str.. Gheorghe Manu nr. 18, sector 1, concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de Director Centrul de Asistență Medico-Socială pentru Bolnavi Cronici Domnești – Află mai multe…

Rezultatul selecției dosarelor de înscriere la concursul din data de 01.02.2017, organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de Director Centrul de Asistență Medico-Socială pentru Bolnavi Cronici Domnești

Rezultatul probei scrise la concursul din data de 01.02.2017, organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de Director Centrul de Asistență Medico-Socială pentru Bolnavi Cronici Domnești

Raport Final al concursului din data de 01.02.2017, organizat pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de Director Centrul de Asistență Medico-Socială pentru Bolnavi Cronici Domnești

Comments are closed.

Sari la conținut